Štítky

24. 10. 2013

My undercut (sidecut)

Ahoj :)
Rozhodla jsem se, že bych vám mohla ukázat mou maličkost. A tudíž vám hlavně představit můj méně obyvklý účes.

Někdy ještě minulý rok, když jsem se definitivně rozhodla, že si roztáhnu ucho, mi kamarádka (*W*) navrhla, že by mi to slušelo a můj budoucí tunýlek by byl víc vidět. Někdy v lednu jsem začala s roztahováním pomocí Fima (o tom snad někdy příště :D ) a i přes pár zádrhelů jsem si na konci června koupila ocelový tunel šíře 10 mm.


Během toho roztahovacího půlroku jsem nad tím účesem přemýšlela a tak jsem i sama sebe vyhecovala. Ani nevím, jestli jsem chtěla něco někomu dokázat, prostě jsem se odhodlala a asi týden před koncem školního roku jsem udělala zásadní nevratný krok. Objednala jsem s ke kadeřnici. Mamce jsem to jenom oznámila, stejně na ní bylo až do poslední chvíle vidět, že mi nevěří. Došla jsem si ke kadeřnici a přišla jsem s vyholenou půlkou hlavy domů :D Reakce rodiny byly různé, ale nějak se s tím všichni vypořádali a mamce se to nakonec líbí a každých 14 dní mi mojí "plešku" obnovuje. Nechávám si tam 3 mm, ale hrozně rychle to dorůstá.

No a tady je pár fotek:
 hned po ostříhání
 vysvědčení :)
 jedna z nejnovějších ;)


Osobně mi ještě nikdo neřekl, že mi to nesluší. A i kdyby si to někdo myslel, tak mě to nezajímá. Já jsem spokojená a chtěla bych si to ještě jedno léto nechat. Už teď ale plánuju dorůstání, které bude trošku obtížnější, ale snad to zvládnu. Pokud má někdo nějaké zkušenosti, sem s nimi! :)

Co se možností účesů týče, troufám si říct, že jich využívám daleko víc, než předtím. Culíky a drdoly, klasické a rybí copy, rozpušténé, ... Spoustu možností. A když chci, mohu si vlasy normálně rozpustit přes vyholenou stranu a nikdo nepozná, že mám undercut (sidecut)! :D

To mi nahrává do lingvistického okénka. Undercut x sidecut? Viděla jsem oboje. Někdo tvrdí, že undercut je pouze, pokud je to vyholené nad krkem a na straně je to sidecut (side=strana), někdo zas, že je to blbost. Říkám tomu undercut a nějak to nehrotím. Protože under=pod a já to mám taky "pod vlasama", takže co :D

Ještě na fotce z tanečních můžete vidět, že to nijak neskrývám a ani ve společnosti s tím není takový problém. Po závěrečném plese ještě přidám další fotku ;)
 Vypadám hrozně, ale toho si nevšímejte ;D


No a na závěr důvod k ostříhání-můj tunel. Tady na fotce už mám černý silikonový (nejpohodlnější!):

Love,
Ellen














7 komentářů:

  1. Moc pěkný článek, ano hrozně ti to sluší :))

    OdpovědětVymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. můžu jen souhlasit :3 :)) nemám slov :))

    OdpovědětVymazat
  4. si strasne zlata!

    Posledne dva dni Nobilis Tilia giveaway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/01/novorocna-nobilis-tilia-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  5. Wow..! ty vlasy ti moc sluší a hlavně s tím copem ♥

    OdpovědětVymazat