Štítky

10. 10. 2013

Everyday I'm tumbling.

Krásný večer přeji,
taky se (téměř) každý den připojujete na tuto obrázky a gify přemnoženou stránku?

Já tam dokážu strávit celé hodiny. Hledám inspiraci, nalezám lidi, kteří jsou na tom stejně jako já. A co vy? Jak jste na tom s Tumblrem? Máte ho? Nebo jste o něm ještě neslyšeli? Já doufám, že si ho zamilujete stejně jako já ;)


Takže pro ty, co o něm neslyšeli a neví o co jde, nebo nepochopili, o čem je.
Tumblr.Podle anglické tetičky Wiki je to sociální síť vytvořena Davidem Karpem a vlastní jí Yahoo!, obsahuje přes 139,4 milonů blogů.
Ale obyčejnému smrtelníkovi bohatě stačí to, že je to stránka, kde si člověk vytvoří svůj blog, kam přidává své obrázky (nebo i texty a videa) a sdílí obrázky těch, které sleduje. Pro základ bych mohla obajsnit alespoň takový "tumbrl. slovník":
reblog - sdílení obrázku na váš blog
share - můžete sdílet na jinou sociální síť nebo e-mail
like - jako na Facebooku, můžete to "lajknout", akorát místo "lajku" se používá hezčí srdíčko :)
followers - je to stejné jako na Instagramu nebo Twitteru, blogy následujete a oni následují vás
tags - stejně jako na Instagramu a tady na bloggeru, označujete zde do "štítků" to, co se objevuje v obrázku

Myslím, že pokud podstatu tumbrlu pochopíte, musíte si ho zamilovat, stejně jako já a další "tumblraři", které znám :D

Sdílíte zde také různé gify, ze seriálů a filmů a podle tagů můžete vyhledat všechno, co vás zajímá. Stejně tak můžete najít lidi, které zajímá to samé, co vás. Blogy bohémů, nadrženců, fanoušků rockových kapel, hipsterů, scene holek a spousty dalších vás čekají právě tady! :) Každý si najde něco svého.

Pro mě ovšem platí zásada, že na Facebooku můj blog neuvádím. Je to moje soukromí, které není hodno tomu, aby ho viděli všichni, které znám. Tam vaše identita není vůbec podstatná. Ale přesto všichni poznají, co cítíte, prožíváte a pochopí váš život. Narozdíl od Facebooku, kde všichni znají vaše jméno, všichni ví, jak vypadáte a jak se vyjadřujete, ale už nikoho nezajímá, čím jste si prošli a jaké máte problémy. Tímhle bych především oddělila tyto dvě sociální sítě.

Ještě se s vámi podělím o tip na design vašeho blogu a to jak na Tumblru tak i třeba na Twitteru:
http://www.totallylayouts.com/
Jsou tam i videa s návodem na nastavení a obrovský výběr pozadí ;)

A nakonec, abych si udělala menší reklamu, přidávám sem i svůj blog: http://thatcrazyellen.tumblr.com/

Takže doufám, že jste pochopili, co se za touto sociální sítí skrývá a už víte, co na ní všichni vidí. Protože je prostě úžasná! :)

Love,
Ellen

5 komentářů: